Addtechkoncernen
Addtechkoncernen
Addtechkoncernen Addtechkoncernen
Addtechkoncernen
Addtechkoncernen
Addtechkoncernen Addtechkoncernen
Addtechkoncernen

Addtechkoncernen

Värde i alla delar

Addtech är en av Sveriges ledande tekniska koncerner och består av över 130 företag. Genom åren har Dragster tagit sig an många fina varumärken inom Addtech och arbetat med allt från ny grafisk profil till branding och att hjälpa säljkåren förstärka mervärdet. Flera av dessa varumärkesidentiteter har Dragster gjort från grunden, inklusive namnen.

 

Vikten av en enad röst

Som företag är det viktigt att i alla delar ha en enhetlig och sammanhängande röst. Allt spelar roll, från logotypens look and feel till hur användarvänlig hemsidan är. Från kvaliteten på tjänsterna och produkterna till hur snabbt kunderna får service och återkoppling. Om något spretar, eller om värdefulla delar inte kommuniceras, påverkar det kundupplevelsen och därmed inkomsterna.

 

Mervärde för både kund och medarbetare

Gemensamt för de Addtech-varumärken som Dragster jobbat med är att mervärdet har förstärkts i kommunikationen och hos respektive säljkår. I tider med ökad konkurrens, inte minst från Asien, behöver fördelarna med nordiska företag förtydligas. Det gör kunderna mer köpbenägna och väcker samtidigt intern stolthet och ger energi till medarbetarna. Addtech har förstått att inte bara sälja teknik utan värdet av teknik, och det har blivit en framgångsväg.

Addtechkoncernen
Addtechkoncernen
Addtechkoncernen Addtechkoncernen
Addtechkoncernen
Addtechkoncernen
Addtechkoncernen Addtechkoncernen
Addtechkoncernen

Värde i alla delar

Addtech är en av Sveriges ledande tekniska koncerner och består av över 130 företag. Genom åren har Dragster tagit sig an många fina varumärken inom Addtech och arbetat med allt från ny grafisk profil till branding och att hjälpa säljkåren förstärka mervärdet. Flera av dessa varumärkesidentiteter har Dragster gjort från grunden, inklusive namnen.

 

Vikten av en enad röst

Som företag är det viktigt att i alla delar ha en enhetlig och sammanhängande röst. Allt spelar roll, från logotypens look and feel till hur användarvänlig hemsidan är. Från kvaliteten på tjänsterna och produkterna till hur snabbt kunderna får service och återkoppling. Om något spretar, eller om värdefulla delar inte kommuniceras, påverkar det kundupplevelsen och därmed inkomsterna.

 

Mervärde för både kund och medarbetare

Gemensamt för de Addtech-varumärken som Dragster jobbat med är att mervärdet har förstärkts i kommunikationen och hos respektive säljkår. I tider med ökad konkurrens, inte minst från Asien, behöver fördelarna med nordiska företag förtydligas. Det gör kunderna mer köpbenägna och väcker samtidigt intern stolthet och ger energi till medarbetarna. Addtech har förstått att inte bara sälja teknik utan värdet av teknik, och det har blivit en framgångsväg.

Kontakt

Karin Dahl Pedersen

Karin Dahl Pedersen

Kundansvarig

+46 703 85 21 50