Dragster sitter numera på en pråm. Hur kommer det sig?

Kände för något nytt helt enkelt. Nytt syre och nya vyer. Var också väldigt trött på den där kliniskt vita och rena stilen som dominerat reklambranschen de senaste 10 åren. Sökte efter något mer personligt och annorlunda. Sen var det lite YOLO inblandat också.

Vilka fördelar finns det till sjöss?

Fördelarna är många. Framförallt handlar det om att omge sig med en inspirerande vy. Något som vi och våra kunder och leverantörer har stor glädje av. Sen landar mycket i symboliken i att vara annorlunda. Om att bryta mönster. Om att vilja och våga. Denna ande svävar hela tiden över pråmen och den innebär en hel del faktiskt. Sen är det sjukt roligt att ta ett dopp direkt från sin arbetsplats. Det är kul och lite märkligt att hälsa på sälar och skarvar. Att komma hem uppbränd för att man spånat idéer på däck. Och det är en spännande känsla att ha en arbetsplats som man gärna åker till på helgen. För att grilla och njuta lite. Intressant är också att så många vill hit. Det är ett jäkla tryck faktiskt.

Blir man mer kreativ när man är ute till havs?

Yes! Den yttre miljön påverkar alltid den inre förmågan. Och det har aldrig varit enklare och roligare att bubbla idéer och koncept än vad det varit den här våren. Det flödar ordentligt. En kreativ fullträff helt klart!