Årets kampanj för Nordstan stavas ”Together”.

Nordstan är en plats för möten, mångfald och framförallt människor. Att befinna sig på Nordstan liknar en känsla av att vara mitt i en storstadsmetropol. Likt New York, London och Berlin med sin myllrande mix av människor, kan du på Nordstan också få samma bubblande känsla. Här kan du se olika typer av personligheter, ta del av spännande event på utställningsytorna och njuta av shopping i butiker med stor bredd.

Alla är välkomna till Nordstan, som är ett tolerant, öppet och varmt varumärke. På Sveriges mest välbesökta köpcentrum är du aldrig ensam. Här myllrar det av människor dag som kväll, både veckodag och helg. Detta faktum tog vi fasta på och skapade kampanjkonceptet ”Together”, som står för att gemenskapen och tillsammans-känslan som Nordstan kan ge. Kampanjen andas glädje och värme, och visar genom modellernas olikheter upp den fina mångfald som Nordstan besitter. Kampanjerna består av en rad olika enheter som TV-reklam, printannonser, utomhusreklam, sociala medier, banners och även på plats på Nordstan.

dragster_news_nordstan_together_02

dragster_news_nordstan_together_03

dragster_news_nordstan_together_04